Clasamentul agentiilor de media: cele mai mari bugete, la McCann

AdPlayers.ro preia un clasament intocmit de RECMA, referitor la agentiile de media care au gestionat cele mai mari bugete in 2005, cu estimari pentru 2006.

Primii trei clasati in 2005 sunt: Universal McCann (50 de milioane de euro), Mediacom (36) si Zenith Media/Optimedia (21 + 14 milioane).

Piata totala este de 309 milioane in 2005 si estimata la 365 milioane in 2006. Din statistica lipsesc domenii ca new media, outdoor sau cinema, dar banuiesc ca se adauga si bugete de BTL sau altele asemenea, fiindca o estimare anterioara, apartinand Initiative, zicea 180-200 de milioane la ATL, cu crestere de 20 la suta in 2006.

Tot AdPlayers mai preia aici un clasament RECMA al retelelor de media, la nivel mondial. Starcom Media Vest proiecteaza in 2006 bugete de aproape 26 de miliarde.

Invit specialistii in pub. sa comenteze.

Post your thoughts