Christian Science Monitor se mută on-line

După 100 de ani de apariţie pe hârtie, celebrul Christian Science Monitor se mută on-line, cu excepţia unei ediţii săptămânale de duminică, din aprilie 2009. Mutarea are ca motiv pierderile de 18,9 milioane de dolari în 2007. Ziarul care vindea în anii ’70 223 de mii de exemplare a scăzut la 56 de mii de copii. Decizia se va solda cu o economie de 8,3 milioane în 2013.

Sursa.

De data asta, e vorba de unul din titlurile cu reputaţie. Interesant e că ziarul a optat pentru o ediţie on-line actualizată 24/7, ceea ce înseamnă că vrea să se repoziţioneze în prima linie a ştirilor. Strategia complementară e să încerci să oferi interpretare şi ierarhizare pe hârtie, după ce televiziunile de ştiri, radiourile şi site-urile au bifat realitatea imediată. Din mutarea CSM reiese totuşi o echipă redacţională numeroasă.

Post your thoughts