Cele mai valoroase branduri, 2006

Ionut Oprea anunta pe Clickio.ro lansarea raportului Interbrand “Best Global Brands, 2006”. Ionut comenteaza ca o serie de firme de IT au inregistrat cresteri spectaculoase si da urmatorul top:

1. Google, de pe locul 38 pe 24, un salt de 46%.
�Google�=12,376 mld USD GOOG =119.39 mld USD(market capitalisation, cf. Google Finance)
2. eBay US, de pe 55, pe 47. 18% crestere.
�eBay.com�=6,755 mld USD EBAY=35.51mld USD
3. Yahoo! US, 58 -> 55, 15% crestere
�Yahoo.com�=6,056mld USD YHOO= 39.82 mld USD
4. Amazon.com 68 -> 65, 11% crestere
�Amazon.com�=4,707 mld USD, AMZN=11.64 mld USD

Primele zece locuri sunt ocupate de:

1. Coca-Cola=67 de miliarde USD (usoara scadere a valorii brandului, -1 %)
2. Microsoft=59,926 miliarde (- 5 %)
3. IBM=56,201 (+ 5 %)
4. GE=48,907 (+ 4 %)
5. Intel=32.231 (- 9%)
6. Nokia=30,131 (+ 14 %)
7. Toyota=27,941 (+ 12 %)
8. Disney=28,848 (+ 5 %)
9. McDonald’s=27,501 (+6 %)
10. Mercedes=21,796 (+ 9 %).

Pdf-ul continand intregul raport cuprinde si metodologia de calcul a valorii brandului.

Post your thoughts