Campanie Naţional FM, Marele mic dejun

Micul Mare Dejun, Naţional FM

Marele mic dejun, Naţional FM

Pentru lansarea matinalului Naţional FM. Copywriter: Filip Stoler, unul din cei doi realizatori.

Micul Mare Dejun, Naţional FM

Marele mic dejun, Naţional FM

  1. margot Reply

    rivalizeaza in stupizenie cu imaginea lui morar si buzdugan pe post de hitler-i.

    imagini incarcate, scris foarte mult si foarte mic si foarte uniform = stupid si ineficient.

  2. Iulian Comanescu Reply

    Margot: tu cu ce campanii te lauzi? Probabil că niciuna. Există un sindrom de subsol pe bloguri, loserii care n-au făcut niciodată nimic şi sunt hipercritici la adresa oricărei noutăţi.

    Sau poate te confund.

    Nu c-ar fi ceva de premiat worldwide, altfel…

  3. margot Reply

    hopa, am deranjat pentru ca nu mi-au placut productiile? ca doar mi-am exprimat dezacordul aducand argumente, n-am dat cu parul si-am fugit.

    iar daca n-as fi facut campanii, n-as fi avut voie sa vorbesc? despre doua pagini facute de parca am fi in 1984?

  4. Yoda Reply

    @margot:

    au inceput serban huidu si gainusa sa-si trimita locotenentii pe alte bloruri sa balacareasca pe cei de la ZU? va dau o solutie: mergeti la Huidu pe blog si injurati-i pe morar si buzdugan 😉

  5. Marian S. Reply

    Filip Stoler si Radio Delta…. Saptamina nebunilor… ore intregi de dureri de burta ! De ce ??? de atita râs !
    Doamne ce rau mi-a parut cind s-a spart gasca de acolo… poate se aduna si fac un remake sau poate pune cineva ceva pe youtube. Na, am zis !

  6. Alex Reply

    Nici mie nu-mi plac deloc. Primul mi se pare sinistru, din cauza textului lung peste poza facut cu outer glow in photo shop. Poza e complet neinspirata, cu un fundal complet nepotrivit pentru a pune textul pe ia.

    In acelasi timp nu are o marca vizibila, nu stii la ce face reclama daca nu citesti textul.

    Cele doua nu au elemente grafice unitare sa le faca usor de recunoscut. Nu au efect impreuna pentru ca fiecare abordeaza stiluri diferite (daca se pot numi striluri).

    Sunt ca reclamele de amatori facute la inceputul anilor 90. Sunt foarte triste si nu trebuie sa fii frustrat, locotent sau tonomat sa poti sa spui asta. 🙂

  7. Iulian Comanescu Reply

    Alex: mie ideile mi se par bune, dar cum le-am văzut am zis că le trebuie un art. Văd că şi tu ai probleme asemănătoare.

    Poate că textele nu trebuie scurtate la ideea 1 (sunt mai multe de acelaşi fel) – poanta stă în picioare şi dacă-ţi fuge ochiul de pe toată plitciseala aia de pseudoştire. Dar rămâne aspectul grafic.

    Margot: citeşte ce zice Alex ca să pricepi ce înseamnă un verdict negativ competent.

  8. filip_stoler Reply

    nu am dorit din capul locului ca articolele (body copy draga margota) insotite de poze sa apara a sectiunea de publicitate ziarelor.(ma refer la ad-urile sub forma de stire senzationala).

    AM VRUT SA APARA LA STIRI! SUB FORMA DE STIRE!

    insa deal-urile trustului cu ziarele s-au bazat deocamdata pe bartere. barterele erau available doar la publicitate.

    asa ca oamenii de la marketing-pr au executat ideea asa cum au putut ca s-o bage acolo unde li s-a cerut sa bage: la publicitate.
    (nu sunt art si nici nu ma chinuie talentul in zona asta, asa ca nu m-am bagat)

    de aici, ceea ce ati vazut si ati comentat.

    deci, alex si margot: va rog ca de aici inainte sa nu le mai priviti ca pe press-ad-uri.

    daca se poate.

    daca nu se poate, nu ma zvarcolesc noaptea in pat de analizele voastre.

    multa sanatate de asemenea.

  9. filip_stoler Reply

    @Yoda

    m-am amuzat teribil cu “Micul(a) mare Dejun”!

  10. Iulian Comanescu Reply

    Filip: nu puteau apărea la ştiri sub formă de ştire, fiindcă încalcă principiul separării conţinutului editorial de publicitate. Puteau totuşi apărea în modulele de reclamă, cu fonturi asemănătoare cu ale ziarului şi punere în pagină la fel, dar cu un “P” mic într-un colţ. De ce n-aţi făcut aşa?

  11. filip_stoler Reply

    @iulian
    pen’ ca io le-am zis si de chestia asta dar tot la socotelile lor s-au intors.(minute vs. cm patrati)

  12. tuslama Reply

    salut,

    am vazut si eu reclama 1 intr’un ziar si mi s’a parut sinistra. fontul ilizibil, poza fara personalitate, nici n’am mai citit ce scrie. poate o fi genial textul, dar cine se chinuie cand prima impresie e de saracie si diletantism crunt? inteleg ca n’au avut un art?

    m’a surprins reactia ta, iulian, la comentariul lui margot. cata suspiciune!

    apropo – lucrez in media, iar reclame am facut intamplator acum cativa ani, pentru niste reviste glossy. n’o stiu pe margot, dar pe stoler il ascultam cu placere la radio acum fo …ani multi, nu gluma. acum vad ca se astepta sa’i apara reclama ca articol in ziar. mama-mama, parca vremurile alea au trecut!

  13. yoda Reply

    Am ascultat si eu ceva la National FM, pot sa spun ca mi se pare decent postul de radio. In ceea ce priveste campania acestora si cum si-o fac, cred ca este putin cam amatorism. daca aruncam o privire pe imaginile de mai sus NU intelegem despre ce este vorba, o spun ca un ascultator-consumator de media. In prima poza, acel scris este absolut urat, nu intelegi ce scrie, iar culoarea scrisului este imbacsit. Nu-mi place deloc

  14. alex Reply

    Cred ca problema este ca asistam la o idee deturnata, o idee care nu e dusa pana la capat. Daca aparea totul ca o stire era genial si impactul era foarte bun. Insa, in formula actuala, nu s-a pastrat din ideea initiala decat textul si nu mai are deloc impact.

    Eu cred ca orice text care mimeaza doar un articol si nu respecta linia grafica a publicatiei este rapid perceput ca publicitate, si de multe ori asta nu se face constient. Deci aici era partea cea mai delicata.

    Eu as fi procedat complet altfel, m-as fi jucat pana la capat cu ideea: comunicat de presa, zvonuri raspandite pe net ca Filip Stoler a gasit petrol la el in curte si acum e in scandal cu Tariceanu care vrea sa ii confiste dreptul de expluatare si poate cateva zvonuri prin presa de scandal despre proaspatul miliardar Filip Stoler si comportamentul lui excentric. Eventual Filip putea sa o invite pe Alina Plugaru la o cafea, in direct la o emisiune televizata si deja se facea folclor. Am exagerat putin dar cred ca puteati sa va jucati frumos cu asta.

    Cred ca multe idei au de pierdut pentru ca nu exista curaj sau imaginatie sa fie duse pana la capat.

  15. ivancic Reply

    ascult in fiecare dimineata Marele Mic Dejun.dupa 30 de minute cam cat dureaza pana ajung la scoala ma bine dispun toata ziua ascultandui pe Trasca si Stoler.succes in continuare!!!!!!!!!!

Post your thoughts