Campanie Millenium bank pe bloguri

Agenţia: Initiative România. Bloguri alese: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro şi dandragomir.biz. Interesant e că agenţia e mare şi blogurile sunt quality.

Detalii:

Initiative şi Millennium Bank lanseazǎ prima campanie bancarǎ concertatǎ în BLOGOSFERǍ

Millennium Bank devine astfel prima bancă din România ce beneficiazǎ de o campanie strategică în blogosferă, precum şi de promovare pe Linkedin.com

Noua campanie de comunicare lansată de Millennium Bank pentru promovarea creditelor ipotecare şi a celor de nevoi personale cu ipotecă este prima din industria bancară, care plasează blogurile şi site-ul de networking profesional Linkedin.com ca suporturi principale în mix-ul de media. Agenţia Initiative Media a fost responsabilă de implementarea acestei campanii, ce urmează să fie vizibilă timp de 6 săptămani.

„Planul de media a fost structurat atât după criterii cantitative (număr de vizitatori), cât şi calitative (notorietatea blogurilor şi structura demografică a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o creştere incredibilă a internetului, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi credibilitatea sa. A fost nevoie de puţin curaj şi de un client vizionar şi iată că lucrurile s-au întamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei şi vǎ pot spune cǎ ea este un succes!” declarǎ Iuliana Stere – New Media Manager Initiative România.

„Includerea consistentǎ a acestei componente, comunicarea în blogosferă şi prin site-uri de networking, în publicitatea online este un pas firesc în evoluţia pieţei de new media în general, dar şi în evoluţia strategiei adoptate de bănci, în particular. Millennium Bank a utilizat de la început o comunicare bine articulată în funcţie de tendinţele actuale şi ne propunem să continuăm această strategie. Aşa cum arată şi sloganul nostru, viaţa ne inspiră”, a declarat Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank.

Blogurile pe care campania poate fi accesată sunt: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro şi dandragomir.biz.

„Pană nu demult, blogurile erau privite cu scepticism şi folosite doar ca «suplimente» care completau campanii de TV sau presă. Componenta de blogosferă era oarecum aşteptată în peisajul media românesc, iar în dezvoltarea ei am beneficiat de suportul Standout – companie specializată în marketing neconvenţional. În ceea ce priveşte parteneriatul cu Linkedin, provocarea a fost şi mai mare, cu atât mai mult cu cât, noi înşine am purtat negocierile cu reprezentanţii companiei din UK”, adaugă Stere.

Conform studiului ROADS, realizat de IAB România şi PricewaterhouseCoopers România, în 2007 şi în prima jumătate a anului 2008, segmentul finanţe-bănci a fost industria care a investit cel mai mult în publicitatea pe internet în România.

Millennium Bank, subsidiara din România a celui mai mare grup financiar privat din Portugalia, Millennium bcp, şi-a început activitatea în data de 11 octombrie 2007, prin deschiderea simultană a 39 de sucursale, în Bucureşti şi în opt oraşe din ţară. În prezent, Millennium Bank are 72 de unităţi în Bucureşti şi în 17 judeţe ale ţării. Millennium Bank se adresează atât companiilor, cât şi populaţiei, printr-o gamă largă de produse.

Lansarea băncii în România a fost însoţită de o amplă campanie de comunicare, care a inclus proiectul „Un brad pentru toţi românii”. Succesul acestui proiect a fost recunoscut în cadrul a numeroase competiţii de specialitate: premiul IAA pentru „Evenimentul cu cel mai mare impact în 2007”; nominalizare la premiile SABRE la categoriile „Eastern Europe” şi „Publicity Stunt”; Silver Award for Excellence la PR Awards 2008, la categoria „Comunicare corporatistă”. De asemenea, „Un brad pentru toţi românii” a fost prima campanie din România care a ajuns finalistă la CIPR Excellence Awards la categoria „Broadcast”. Şi alte campanii de comunicare ale Millennium Bank au fost premiate în 2008, cu Gold Effie – la categoria „New Product or Service Introduction” – şi cu Bronze Effie – la categoria „Financial Loans”.

La numai nouă luni de la lansarea pe piaţa românească, în iulie 2008, Millennium Bank se situa deja pe locul 9 în topul brandurilor bancare cu un indicator mare de recunoaştere asistată, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Consulting/ MillwardBrown.

  1. writeman Reply

    ce ma intreb e daca aceasta campanie va consta in simple bannere afisate prin blogurile respective sau va fi mai creativa de-atat. oricum, e o chestie ca o companie mare recunoaste potentialul de comunicare al blogurilor..

  2. Babilonul imobiliar Reply

    E normal sa mearga (doar) pe bloguri. Pe…prafu’ asta 🙂 , nici banii pentru publicitate nu-s multi. Nici (macar) in banci…

    Ideea e ca, fara sa relaxeze, rezonabil, sensibil…, conditiile bancare, inclusiv spoturile astea pe bloguri vor avea rezultate…spre 0 (zero). Ca si in situatia actuala.

    E drept, mai trebuie si Isarescu sa mai “elibereze” ceva din rezerva minima obligatorie a bancilor …, daca mai “intra” si ceva (mai mult, mai putin…, inca nu se stie cert) banet de la BERD/ FMI in contul BNR…pentru creditarile bancilor, mai trebuie sa se “simta” si bancile-mama care si-au carat cam tot profitul colosal adunat in Romania atatia ani (si acum aduna, chit ca…) si ar fi cazul sa mai (re)introduc bani in subsidiarele lor de pe aici etc… Si atunci, poate, cine stie, cei care chiar au nevoie (fie pers fizice, fie juridice) si care isi permit, chiar vor lua credite. Ca nevoi…sunt, garla !

    In plus, s-au mai desteptat si romanii, nu mai “pun botu’…” la orisice.

Post your thoughts