Campanie Millenium bank pe bloguri

Agenția: Initiative România. Bloguri alese: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro și dandragomir.biz. Interesant e că agenția e mare și blogurile sunt quality.

Detalii:

Initiative și Millennium Bank lanseazǎ prima campanie bancarǎ concertatǎ în BLOGOSFERǍ

Millennium Bank devine astfel prima bancă din România ce beneficiazǎ de o campanie strategică în blogosferă, precum și de promovare pe Linkedin.com

Noua campanie de comunicare lansată de Millennium Bank pentru promovarea creditelor ipotecare și a celor de nevoi personale cu ipotecă este prima din industria bancară, care plasează blogurile și site-ul de networking profesional Linkedin.com ca suporturi principale în mix-ul de media. Agenția Initiative Media a fost responsabilă de implementarea acestei campanii, ce urmează să fie vizibilă timp de 6 săptămani.

„Planul de media a fost structurat atât după criterii cantitative (număr de vizitatori), cât și calitative (notorietatea blogurilor și structura demografică a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o creștere incredibilă a internetului, atât în ceea ce privește volumul, cât și credibilitatea sa. A fost nevoie de puțin curaj și de un client vizionar și iată că lucrurile s-au întamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei și vǎ pot spune cǎ ea este un succes!” declarǎ Iuliana Stere – New Media Manager Initiative România.

„Includerea consistentǎ a acestei componente, comunicarea în blogosferă și prin site-uri de networking, în publicitatea online este un pas firesc în evoluția pieței de new media în general, dar și în evoluția strategiei adoptate de bănci, în particular. Millennium Bank a utilizat de la început o comunicare bine articulată în funcție de tendințele actuale și ne propunem să continuăm această strategie. Așa cum arată și sloganul nostru, viața ne inspiră”, a declarat Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank.

Blogurile pe care campania poate fi accesată sunt: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro și dandragomir.biz.

„Pană nu demult, blogurile erau privite cu scepticism și folosite doar ca «suplimente» care completau campanii de TV sau presă. Componenta de blogosferă era oarecum așteptată în peisajul media românesc, iar în dezvoltarea ei am beneficiat de suportul Standout – companie specializată în marketing neconvențional. În ceea ce privește parteneriatul cu Linkedin, provocarea a fost și mai mare, cu atât mai mult cu cât, noi înșine am purtat negocierile cu reprezentanții companiei din UK”, adaugă Stere.

Conform studiului ROADS, realizat de IAB România și PricewaterhouseCoopers România, în 2007 și în prima jumătate a anului 2008, segmentul finanțe-bănci a fost industria care a investit cel mai mult în publicitatea pe internet în România.

Millennium Bank, subsidiara din România a celui mai mare grup financiar privat din Portugalia, Millennium bcp, și-a început activitatea în data de 11 octombrie 2007, prin deschiderea simultană a 39 de sucursale, în București și în opt orașe din țară. În prezent, Millennium Bank are 72 de unități în București și în 17 județe ale țării. Millennium Bank se adresează atât companiilor, cât și populației, printr-o gamă largă de produse.

Lansarea băncii în România a fost însoțită de o amplă campanie de comunicare, care a inclus proiectul „Un brad pentru toți românii”. Succesul acestui proiect a fost recunoscut în cadrul a numeroase competiții de specialitate: premiul IAA pentru „Evenimentul cu cel mai mare impact în 2007”; nominalizare la premiile SABRE la categoriile „Eastern Europe” și „Publicity Stunt”; Silver Award for Excellence la PR Awards 2008, la categoria „Comunicare corporatistă”. De asemenea, „Un brad pentru toți românii” a fost prima campanie din România care a ajuns finalistă la CIPR Excellence Awards la categoria „Broadcast”. Și alte campanii de comunicare ale Millennium Bank au fost premiate în 2008, cu Gold Effie – la categoria „New Product or Service Introduction” – și cu Bronze Effie – la categoria „Financial Loans”.

La numai nouă luni de la lansarea pe piața românească, în iulie 2008, Millennium Bank se situa deja pe locul 9 în topul brandurilor bancare cu un indicator mare de recunoaștere asistată, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Consulting/ MillwardBrown.

6 thoughts on “Campanie Millenium bank pe bloguri”

  1. ce ma intreb e daca aceasta campanie va consta in simple bannere afisate prin blogurile respective sau va fi mai creativa de-atat. oricum, e o chestie ca o companie mare recunoaste potentialul de comunicare al blogurilor..

  2. E normal sa mearga (doar) pe bloguri. Pe…prafu’ asta 🙂 , nici banii pentru publicitate nu-s multi. Nici (macar) in banci…

    Ideea e ca, fara sa relaxeze, rezonabil, sensibil…, conditiile bancare, inclusiv spoturile astea pe bloguri vor avea rezultate…spre 0 (zero). Ca si in situatia actuala.

    E drept, mai trebuie si Isarescu sa mai “elibereze” ceva din rezerva minima obligatorie a bancilor …, daca mai “intra” si ceva (mai mult, mai putin…, inca nu se stie cert) banet de la BERD/ FMI in contul BNR…pentru creditarile bancilor, mai trebuie sa se “simta” si bancile-mama care si-au carat cam tot profitul colosal adunat in Romania atatia ani (si acum aduna, chit ca…) si ar fi cazul sa mai (re)introduc bani in subsidiarele lor de pe aici etc… Si atunci, poate, cine stie, cei care chiar au nevoie (fie pers fizice, fie juridice) si care isi permit, chiar vor lua credite. Ca nevoi…sunt, garla !

    In plus, s-au mai desteptat si romanii, nu mai “pun botu’…” la orisice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *