Blogurile propulsează ziarele quality

Blogurile de pe site-urile ziarelor quality din SUA sunt foarte populare, iar după Editors Weblog, asta înseamnă că “Blogurile împing înainte ziarele“. Datele Nielsen/NetRatings spun că traficul către acest tip de bloguri a crescut cu 210 % în 2006, iar vizitele din decembrie 2006 au fost cu 9 la sută mai multe față de aceeași perioadă a lui 2005, pe site-uri în ansamblu.

Poate că blogurile nu sunt chiar locomotiva “NY Times” sau “Washington Post” de hârtie, dar două concluzii sunt certe:

– se poate și cu conținut de calitate pe Internet, care nu e patria junk-ului, a pornografiei și a spam-ului
– nu există o incompatibilitate organică între old și new media, ci doar o diferență tehnologică; problema se pune mai curând în termenii quality vs. tabloid.

2 thoughts on “Blogurile propulsează ziarele quality”

  1. Aceeași situație se observă și în mass-media din România, unde GSP … cea care a introdus jurnalismul pe blog (corectați-mă dacă greșesc) … înregistrează performanțe pe partea de variantă electronică, cât și pe varianta tipărită …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *