Blogurile ca business – desigur, în America

Articol despre bloguri şi bani în “San Francisco Chronicle”. TechCrunch: 240.000 de dolari pe lună din publicitate, opt angajaţi, 1,25 milioane de vizitatori în august 2007. Michael Arrington, antreprenor din Silicon Valley, s-a apucat de el din plăcere sau obsesie şi şi-a dat seama repede că “poate câştiga mai mulţi bani din blogging decât din orice altceva”.

“San Francisco Chronicle” consideră că blogurile cu cel mai mare potenţial de monetizare sunt cele profesionale, dar pune în gardă asupra conflictelor de interese, maniei de a recomanda produse noi şi slabei acurateţi. “Blogurile profesionale sunt la o răscruce de drumuri”, spune în SF Chronicle Lisa Stone, CEO la BlogHer, o reţea de bloguri feminine. “Dacă cineva recomandă un mixer, un scutec sau un PDA, trebuie să o facă numai pentru că pur şi simplu produsul respectiv îi place la nebunie. E singurul mod în care poate reuşi.”

Diferenţa dintre explozia blogurilor şi cea a dot com-urilor este că primele absorb bani mai repede decât consumă, după câţiva ani de activitate. Ceea ce permite finanţarea proprie a business-ului şi ţine venture capitaliştii la uşă.

Sursa.

Post your thoughts