Blogurile ca business – desigur, în America

Articol despre bloguri și bani în “San Francisco Chronicle”. TechCrunch: 240.000 de dolari pe lună din publicitate, opt angajați, 1,25 milioane de vizitatori în august 2007. Michael Arrington, antreprenor din Silicon Valley, s-a apucat de el din plăcere sau obsesie și și-a dat seama repede că “poate câștiga mai mulți bani din blogging decât din orice altceva”.

“San Francisco Chronicle” consideră că blogurile cu cel mai mare potențial de monetizare sunt cele profesionale, dar pune în gardă asupra conflictelor de interese, maniei de a recomanda produse noi și slabei acurateți. “Blogurile profesionale sunt la o răscruce de drumuri”, spune în SF Chronicle Lisa Stone, CEO la BlogHer, o rețea de bloguri feminine. “Dacă cineva recomandă un mixer, un scutec sau un PDA, trebuie să o facă numai pentru că pur și simplu produsul respectiv îi place la nebunie. E singurul mod în care poate reuși.”

Diferența dintre explozia blogurilor și cea a dot com-urilor este că primele absorb bani mai repede decât consumă, după câțiva ani de activitate. Ceea ce permite finanțarea proprie a business-ului și ține venture capitaliștii la ușă.

Sursa.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *