Biz, Business Review şi Business Week se mută pe internet

BMG anunţă trecerea pe internet a “Business Week”, “Business Review” şi “Biz” începând din 16 februarie, cu titlu de “înlocuire temporară” a ediţiilor de hârtie. Bill Avery, publisher: “Pentru a depăşi perioada de criza cu care se confruntă piaţa românească de print, am ales să reducem cheltuielile dar să menţinem portofoliul actual de publicaţii cât şi echipele redacţionale, păstrând intactă calitatea conţinutului editorial. Prin această măsură preventivă, dorim să trecem cu succes peste situaţia în care se află toţi clienţii de media, limitaţi de noile bugete.”

BMG mai spune că “revistele îşi vor păstra formatul, periodicitatea şi calitatea conţinutului”.

Calitatea conţinutului este necunoscută, măcar în sens oficial/de apreciere din partea cititorilor, fiindcă cele trei titluri nu figurează nici în BRAT, nici în SNA. Acum vreo 10 ani, era de bon ton să îţi faci o “publicaţie de business” sau “de status”, tipărită îngrijit, cu sumar de “success stories” şi o deschidere către veniturile din reclamă, dar de atunci concurenţa s-a ascuţit. De prin 2006 încoace, pe piaţă au apărut diferite zvonuri referitoare la vânzarea grupului, dar aceasta nu a avut loc. Tratative au existat, după ştirea mea, şi cu Realitatea-Caţavencu, dar marile grupuri au refuzat propunerile BMG fiindcă suma cerută era, conform unei surse, de ordinul a cinci milioane de euro.

BMG este (sau era) unul din ultimele “mici mari grupuri” de media independente de pe piaţa românească.

Internet plăcut şi cât mai temporar!

  1. irina Reply

    Bine de stiut. In ianuarie nu a aparut Business Week, a re-aparut in februarie dar, inteleg, pentru foarte scurt timp.

Post your thoughts