Aurelian Amuraritei, publisher pentru quality-urile Academia Catavencu

Aurelian Amuraritei (Ringier, Adevarul) a batut palma pentru pozitia de publisher al titlurilor quality din trustul Academia Catavencu. Titulatura oficiala e: directorul Diviziei de Quality, care include “Cotidianul”, “Academia Catavencu”, “Idei in dialog”, “Le monde diplomatique”, la care se adauga proiecte noi.

Organigrama la varf a structurii de presa scrisa a lui Sorin Ovidiu Vintu e in acest moment urmatoarea, din informatiile mele: Sergiu Toader – sef peste trust + televiziuni. Sorin Vulpe – presedinte print. Dragos Stanca – director general. Aurelian Amuraritei – director Quality.

ymterviucu Aurelian Amuraritei, 7 noiembrie 2006.

UPDATE: Comunicatul de presa:

O noua divizie de publishing in Grupul CATAVENCU, condusa de Aurelian Amuraritei

Incepand cu 1 decembrie 2006, in cadrul Grupului CATAVENCU a luat fiinta divizia de publishing quality – care grupeaza publicatiile Cotidianul, Academia Catavencu, Idei in Dialog, Le Monde Diplomatique si Investitii si Profit (I&P). Noua divizie va fi condusa de Aurelian Amuraritei, fost managing director la Adevarul SA. â€?Am acceptat oferta celor din Grupul CATAVENCU, pentru ca proiectele lor corespund cu ale mele si, cred eu, putem dezvolta impreuna atat produsele existente cat si noi oferte editoriale interesante atat pentru public, cat si pentru advertiseriâ€?.

Sorin Vulpe, presedintele grupului CATAVENCU, spune ca a analizat mai multe alternative pentru aceasta importanta pozitie din cadrul companiei, si ca Aurelian Amuraritei �a fost considerat de toata lumea ca fiind cea mai buna solutie, atat ca experienta, cat si ca profil�.

Directorul general de publishing al Grupului CATAVENCU, Dragos Stanca, a adaugat ca venirea lui Aurelian Amuraritei se inscrie in procesul complex de dezvoltare si consolidare demarat dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni ale grupului de catre Realitatea Media. �Noile perspective deschise de aceasta noua stare de fapt ne permite sa gandim noi divizii de business, sa elaboram strategii clare de operare in cadrul noului grup media. Toate planurile si ideile frumoase nu pot evolua decat aducand forta de management corespunzatoare, care sa impinga inainte proiectele foarte ambitioase pe care le avem�, a spus Stanca.

Grupul CATAVENCU – al carui pachet majoritar a fost achizitionat recent de Realitatea Media – opereaza atat in piata radio (prin Radio Guerrilla), cat si in piata de publishing (unde editeaza 11 titluri, printre care reteaua 24 FUN, revistele Tabu, SuperBebe, J’Adore si altele).

Si versiunea 2 (nu stiu de ce au existat doua versiuni…)

Bucuresti, 28 noiembrie 2006

Incepand cu 1 decembrie 2006, in cadrul Grupului CATAVENCU va lua fiinta divizia de publishing â€?Qualityâ€? – care grupeaza publicatiile Cotidianul, Academia Catavencu, Idei in Dialog, Le Monde Diplomatique si Investitii si Profit (I&P). Noua divizie va fi condusa de Aurelian Amuraritei, fost managing director la Adevarul SA. â€?Am acceptat oferta celor din Grupul CATAVENCU, pentru ca proiectele lor corespund cu ale mele si, cred eu, putem dezvolta impreuna atat produsele existente cat si noi oferte editoriale interesante atat pentru public, cat si pentru advertiseriâ€?.

Sorin Vulpe, presedintele grupului CATAVENCU, a analizat mai multe alternative pentru aceasta pozitie importanta din cadrul companiei, dupa care i-a spus directorului general de publishing: �Bine, Dragos, credeam ca-i suficient sa te angajam pe tine. Ca sa ne pensionam cu totii. Nu mi-ai spus ca vrei sa iei toti oamenii buni din piata. Dar facem cum vrei tu.�

Directorul general de publishing al Grupului CATAVENCU, Dragos Stanca, a considerat ca venirea lui Aurelian Amuraritei se inscrie in procesul de dezvoltare si consolidare demarat dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni al grupului de catre Realitatea Media. �Perspectivele deschise astfel ne permit sa luam in calcul noi directii de business. Imi pare rau ca dl-ul Vulpe credea ca voi munci in continuare 14 ore pe zi. Vreau sa ajung la 12 in doi ani. Toate planurile si ideile frumoase nu pot evolua decat aducand forta de management corespunzatoare, care sa impinga inainte proiectele foarte ambitioase pe care le avem�, a spus Stanca.

Grupul CATAVENCU – al carui pachet majoritar a fost achizitionat recent de Realitatea Media – opereaza atat in piata radio (prin Radio Guerrilla), cat si in piata de publishing (unde editeaza 11 titluri, printre care reteaua 24 FUN, revistele Tabu, SuperBebe, J’Adore si altele).

Daca vi se pare ca exista si limbaj de lemn in acest comunicat, e clar ca nu mai avem scapare: devenim o corporatie.

Post your thoughts