Asfalt branding

 

550_007_01_05_trotuar-003.jpg

 

Pe trotuarul din faţa Ateneului (care desparte mica parcare de părculeţ). Nu cred că Enel sunt primii care au avut ideea asta. Ce ziceţi, funcţionează în România? Mie mi s-ar părea că da, deşi e mai la ea acasă într-o ţară cu trotuare mai curate.

  1. r.c Reply

    prezentarea e incompleta, pentru ca ideea a servit unui eveniment anume – inaugurarea noului sistem de iluminare al cladirii Ateneului, candva pe la inceputul toamnei, cu contributia financiara a companiei Enel. Era destinata doar privitorilor din acele zile, pentru motivul ca un asfalt branding pur si simplu nu rezista in timp. Si in general nici nu functioneaza, pentru ca nimeni nu-si doreste imaginea calcarii in picioare si a acoperirii cu…diverse (regula valabila oriunde, n-are nimic de a face cu Romania). Singura exceptie e data modelul urmelor de pe Hollywood Walk of Fame, imitate si ras-imitate.

  2. Iulian Comanescu Reply

    R.c.: mersi pentru precizări, eu acum m-am împiedicat de logo-ul respectiv. Uite că a rezistat mai mult decât era proiectat… 🙂

  3. radu Reply

    :)…cel mai tare asfalt branding din ultimii ani – infigerea de portrete ale lui george w. bush pe rahati de caine – a fost un opensource initiat de http://www.madeyouthink.org cu un impact teribil …poate vedem si noi un repetir in Bucuresti. Motive exista (salvarea Pietei Revolutiei?), la fel si subiectii …si suportul material e peste tot

Post your thoughts