ARBOmedia vinde HBO – revista

E vorba de ghidul TV al HBO, cu un tiraj de 170 de mii de exemplare. Publicaţie gratuită, dar cu privire la care Studiul Naţional de Audienţă menţionează demografice bune.

Detalii în comunicatul de presă:

Revista de film HBO semneaza parteneriatul cu ARBOmedia

Bucuresti, 4 februarie 2009

Incepand cu luna februarie a anului in curs, Revista de film HBO, apartinand companiei HBO Romania, a incheiat un contract cu ARBOmedia pentru vanzarea in regim exclusiv a spatiilor sale publicitare. Colaborarea dintre cele doua companii vizeaza largirea portofoliului de clienti ai publicatiei, deciziile din punct de vedere editorial apartinand publisher-ului.

“Anul 2009 reprezinta o provocare pentru piata media. In aceste conditii intrarea in portofoliul ARBOmedia a Revistei de film HBO inseamna un castig pentru ambele companii; pentru noi, marirea portofoliului cu cea mai puternica revista de film de pe piata, iar pentru HBO colaborarea cu o echipa profesionista si cu o companie transparenta. De asemenea, parteneriatul HBO Romania – ARBOmedia reprezinta un castig pentru piata media, in contextul in care agentiile si clientii urmaresc in 2009 consolidarea achizitiei de spatiu publicitar” a declarat Silviu Ispas, Managing Director ARBOmedia.

Revista de film HBO ofera editoriale incitante, rubrici speciale scrise de profesionisti, interviuri in exclusivitate, prezentari de filme in premiera, productii originale, documentare romanesti, dar si filme clasice. De asemenea, abonatii beneficiaza de programul complet al canalelor HBO si Cinemax.

Revista de film HBO este liderul publicatiilor de film cu distributie gratuita la nivel national. Cu un tiraj de 170.000 exemplare / editie, conform certificarii BRAT, revista se adreseaza persoanelor cu varsta intre 14 si 49 ani, cu educatie superioara. Din Studiul National pentru Audienta reiese ca peste 35% dintre cititori sunt manageri de top, iar peste 30% au venituri mai mari de 300 euro lunar.

Post your thoughts