ARBOmedia renunță la canalele TV de nișă

ARBOmedia anunță, într-un comunicat de presă, că renunță la vânzarea de spațiu publicitar pe canalele tematice, adică Jetix – deja ieșit din portofoliu -, urmat, la anul, de Hallmark.

Justificarea lui Silviu Ispas din comunicatul de presă:

“A fost o propunere care a venit de la head-office-ul din Germania si am analizat-o indelung pentru piata din Romania. Am ajuns la concluzia ca mixul online–print poate aduce rezultate spectaculoase si asteptate pentru modelul de business al unei regii de vanzari. Am dezvoltat foarte mult partea de online si presa scrisa si putem oferi pentru acestea servicii palpabile si mai eficiente, iar pentru viitor ne propunem o strategie “open” care permite interactivitatea cu consumatorul. Aceasta strategie devine si un instrument de lucru pentru ca in acest fel le putem oferi clientilor un fead-back mult mai corect si mai concret.” declara Silviu Ispas – Director General ARBOmedia.

Decizia lasă ARBOmedia cu 42 de locale, 17 publicații naționale și peste 160 de website-uri. O problemă a regiilor on-line a fost până acum lipsa de specializare. Rămâne de văzut dacă mutarea dictată de la centru va însemna o strategie proprie.

2 thoughts on “ARBOmedia renunță la canalele TV de nișă”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *