ARBOmedia renunţă la canalele TV de nişă

ARBOmedia anunţă, într-un comunicat de presă, că renunţă la vânzarea de spaţiu publicitar pe canalele tematice, adică Jetix – deja ieşit din portofoliu -, urmat, la anul, de Hallmark.

Justificarea lui Silviu Ispas din comunicatul de presă:

“A fost o propunere care a venit de la head-office-ul din Germania si am analizat-o indelung pentru piata din Romania. Am ajuns la concluzia ca mixul online–print poate aduce rezultate spectaculoase si asteptate pentru modelul de business al unei regii de vanzari. Am dezvoltat foarte mult partea de online si presa scrisa si putem oferi pentru acestea servicii palpabile si mai eficiente, iar pentru viitor ne propunem o strategie “open” care permite interactivitatea cu consumatorul. Aceasta strategie devine si un instrument de lucru pentru ca in acest fel le putem oferi clientilor un fead-back mult mai corect si mai concret.” declara Silviu Ispas – Director General ARBOmedia.

Decizia lasă ARBOmedia cu 42 de locale, 17 publicaţii naţionale şi peste 160 de website-uri. O problemă a regiilor on-line a fost până acum lipsa de specializare. Rămâne de văzut dacă mutarea dictată de la centru va însemna o strategie proprie.

  1. V Reply

    alte probleme: banere pentru Arbo afisate pe site-urile partenere dar care nu au link-ul functional, site-ul confuz…

Post your thoughts