Ceea ce presupuneam s-a întâmplat: Antena 1 a reacționat la oferta de fidelizare pe GRP-uri a PRO-ului, cea cu 100 de euro pe punct peste un anume volum. Prețul comunicat de CLIR Media este de 89 de euro pe punct pe Antena 1, în limita a 25% din GRP-urile consumate în luna anterioară. Oferta e mai agresivă decât a PRO TV-ului și va avea efecte asupra vânzărilor pe televiziunile de nișă, cum spuneam ieri.
Suna cool dar eu sunt un umil cititor hotnews care nici macar nu are cablu TV acasa. As dori sa stiu ce este GRP.
Si asa va cobora incet incet spre 30-40 de euro global si real, care e si punctul mortii prin otevizare.
Cosmin: uite-aici.
http://mediapedia.ro/wiki/index.php/GRP
nu am inteles nimic; iar daca nu am inteles nimic, nu e o stire de uz public
Vlad: cu regret, nu e. Ăsta e un blog de comunicare, vă mulțumesc tuturor celor care intrați aici fără să aveți tangență cu industria, dar riscul e să găsiți uneori lucruri criptice.