Antenele reacţionează la oferta de 100 de euro/GRP a PRO-ului

Ceea ce presupuneam s-a întâmplat: Antena 1 a reacţionat la oferta de fidelizare pe GRP-uri a PRO-ului, cea cu 100 de euro pe punct peste un anume volum. Preţul comunicat de CLIR Media este de 89 de euro pe punct pe Antena 1, în limita a 25% din GRP-urile consumate în luna anterioară. Oferta e mai agresivă decât a PRO TV-ului şi va avea efecte asupra vânzărilor pe televiziunile de nişă, cum spuneam ieri.

Oferta CLIR

  1. Cosmin Reply

    Suna cool dar eu sunt un umil cititor hotnews care nici macar nu are cablu TV acasa. As dori sa stiu ce este GRP.

  2. vlad Reply

    nu am inteles nimic; iar daca nu am inteles nimic, nu e o stire de uz public

  3. Iulian Comanescu Reply

    Vlad: cu regret, nu e. Ăsta e un blog de comunicare, vă mulţumesc tuturor celor care intraţi aici fără să aveţi tangenţă cu industria, dar riscul e să găsiţi uneori lucruri criptice.

Post your thoughts