Am scos reclama aia care se lăţea

Scuzele mele pentru minunea cu Opel Zafira care se lăţeşte peste blog. Am primit vreo două semnale că deranjează şi în consecinţă am rugat ARBOmedia să o scoată. Se va întâmpla în următoarele minute sau ore. Prefer să pierd nişte bani decât să vă enervez pe voi 🙂

Rugămintea mea e ca, dacă apare ceva care vă deranjează pe viitor, să-mi lăsaţi două vorbe la “Întrebări & ponturi“. Din motive de pop-up blocker şi pentru că intru foarte des aici, eu nu văd ce vedeţi voi.

  1. Petrisor Reply

    @Iulian

    Da, si pe mine ma deranjeaza, tot accesez din greseala reclama. Este bine ca se va remedia 🙂

  2. Someone Reply

    Iulian, ce bine! Am tot vrut să-ţi dau un semnal, dar am zis că m-aş băga unde nu-mi fierbe oala… Era suuuper-enervantă!

  3. Dan Reply

    Nici o problema.

    Opera->Block Content->Select xxx-> Pa Reclame
    Aviz amatorilor.

  4. Dan Cucu Reply

    Reclamele alea sunt asa de enervante ca, atunci cand apar, fac tot posibilul sa nu vad ce anume promoveaza, ca sa aiba efect zero. Cred ca suna cam paranoic, dar este frustrant sa incepi sa citesti ceva si pac, acopera ele textul…

  5. Claudiu Minea Reply

    Petrisor: rugaminte, care e www de la Financiarul?

  6. jules Reply

    Ar trebui sa vorbesti si cu cei de la Gandul. Sa vezi acolo cite doua reclame latite pe tot ecranul, unul din cinci litere “c” transformate in K (de unde rezulta limbaj “l337” de doi lei ) plus unul din citeva clickuri pe articole te duce intii la o pagina de reclama. Si eu care credeam ca macar marile site-uri vor renunta la asa ceva, iaca s-au apucat astia.
    Aici insa e ok. Si nici nu m-am prins de vreo reclama buclucasa inca.

  7. Vlad Reply

    cred ca daca-ti spun (ceea ce mai mult ca sigur stii si tu deja 🙂 ) ca adblocker-ul din Firefox nu m-a lasat niciodata sa-ti vad vreao reclama pe blog, ARBO are sa se simta lezat, nu 🙂 ?

  8. Iulian Comanescu Reply

    Vlad: nu e nicio ofensă, ceva de genul ăsta “păţesc” şi eu. E unul din motivele pentru care mi-am dat seama atât de târziu.

    Întrebare pentru toată lumea: credeţi că genul ăsta de reclamă aduce beneficii advertiserului? Eu unul nu.

  9. Dan D. Reply

    Din pacate timpenia asta cu reclame agresive care se expandeaza si trebuie sa gasesti nu stiu ce X mic ca sa o inchizi e caracteristica siteurilor media romanesti. Iar vina este mai putin a advertiserilor, daca ar fi dupa ei reclama ar fi continutul si articolul ar popai pe ici pe colea, ci mai mult a propitarului ca accepta asemenea practici si a cititorilor ca nu le dau cu feedbacku in frunte. Felicitari gazdei pentru initiativa.

  10. Petrisor Reply

    hai ca aici mai este cum mai este dar sa accesezi site-urile din grupul MEDIAPRO este o mare bataie de cap: la un momentdat ai senzatia ca ai accesat un magazin comercial online 🙂

  11. Arhi Reply

    nu reclama ma deranja, ci faptul ca avea sunetul ON default, lucru care te poate scoate din sarite in unele momente

  12. Razvan (360romania.eu) Reply

    Foarte interesant: deci dumneavoastra, domnule Iulian Comanescu sunteti platit direct de ArboMedia (cel mai probabil in functie de numarul de click-uri). Asta se deduce din explicatia cu pierderea venitului pe care ati dat-o mai sus.

    Varianta la care ma gandisem eu era un salariu fix de la managementul hotnews. Adevarul este ca salariul fix nu este foarte motivant 😉

    Desi aveti blogul pe Hotnews, sunteti de fapt un privat, ca si cum ati avea propriul site 😉 Corect sau nu ? (asta daca nu este confidential 😉 )

  13. Iulian Comanescu Reply

    Razvan: cam asa stau lucrurile, intr-adevar. In plus, toata povestea asta cu reclama nu e neaparat o sursa de venit, ci mai curand o ambitie personala, de a arata ca se poate vinde scump si pe nisa – sa vedem, poate putem rentabiliza blogurile romanesti. Nu scriu aici pentru bani, de altfel veniturile mele din scris conteaza tot mai putin in ultima vreme.

    Cred ca am mai scris sau am mai spus lucrurile astea prin diverse locuri.

Post your thoughts