Am scos reclama aia care se lățea

Scuzele mele pentru minunea cu Opel Zafira care se lățește peste blog. Am primit vreo două semnale că deranjează și în consecință am rugat ARBOmedia să o scoată. Se va întâmpla în următoarele minute sau ore. Prefer să pierd niște bani decât să vă enervez pe voi 🙂

Rugămintea mea e ca, dacă apare ceva care vă deranjează pe viitor, să-mi lăsați două vorbe la “Întrebări & ponturi“. Din motive de pop-up blocker și pentru că intru foarte des aici, eu nu văd ce vedeți voi.

Share this...
Email this to someoneShare on LinkedInShare on RedditTweet about this on TwitterShare on Facebook

17 thoughts on “Am scos reclama aia care se lățea”

  1. Reclamele alea sunt asa de enervante ca, atunci cand apar, fac tot posibilul sa nu vad ce anume promoveaza, ca sa aiba efect zero. Cred ca suna cam paranoic, dar este frustrant sa incepi sa citesti ceva si pac, acopera ele textul…

  2. Ar trebui sa vorbesti si cu cei de la Gandul. Sa vezi acolo cite doua reclame latite pe tot ecranul, unul din cinci litere “c” transformate in K (de unde rezulta limbaj “l337” de doi lei ) plus unul din citeva clickuri pe articole te duce intii la o pagina de reclama. Si eu care credeam ca macar marile site-uri vor renunta la asa ceva, iaca s-au apucat astia.
    Aici insa e ok. Si nici nu m-am prins de vreo reclama buclucasa inca.

  3. cred ca daca-ti spun (ceea ce mai mult ca sigur stii si tu deja 🙂 ) ca adblocker-ul din Firefox nu m-a lasat niciodata sa-ti vad vreao reclama pe blog, ARBO are sa se simta lezat, nu 🙂 ?

  4. Vlad: nu e nicio ofensă, ceva de genul ăsta “pățesc” și eu. E unul din motivele pentru care mi-am dat seama atât de târziu.

    Întrebare pentru toată lumea: credeți că genul ăsta de reclamă aduce beneficii advertiserului? Eu unul nu.

  5. Din pacate timpenia asta cu reclame agresive care se expandeaza si trebuie sa gasesti nu stiu ce X mic ca sa o inchizi e caracteristica siteurilor media romanesti. Iar vina este mai putin a advertiserilor, daca ar fi dupa ei reclama ar fi continutul si articolul ar popai pe ici pe colea, ci mai mult a propitarului ca accepta asemenea practici si a cititorilor ca nu le dau cu feedbacku in frunte. Felicitari gazdei pentru initiativa.

  6. hai ca aici mai este cum mai este dar sa accesezi site-urile din grupul MEDIAPRO este o mare bataie de cap: la un momentdat ai senzatia ca ai accesat un magazin comercial online 🙂

  7. nu reclama ma deranja, ci faptul ca avea sunetul ON default, lucru care te poate scoate din sarite in unele momente

  8. Foarte interesant: deci dumneavoastra, domnule Iulian Comanescu sunteti platit direct de ArboMedia (cel mai probabil in functie de numarul de click-uri). Asta se deduce din explicatia cu pierderea venitului pe care ati dat-o mai sus.

    Varianta la care ma gandisem eu era un salariu fix de la managementul hotnews. Adevarul este ca salariul fix nu este foarte motivant 😉

    Desi aveti blogul pe Hotnews, sunteti de fapt un privat, ca si cum ati avea propriul site 😉 Corect sau nu ? (asta daca nu este confidential 😉 )

  9. Razvan: cam asa stau lucrurile, intr-adevar. In plus, toata povestea asta cu reclama nu e neaparat o sursa de venit, ci mai curand o ambitie personala, de a arata ca se poate vinde scump si pe nisa – sa vedem, poate putem rentabiliza blogurile romanesti. Nu scriu aici pentru bani, de altfel veniturile mele din scris conteaza tot mai putin in ultima vreme.

    Cred ca am mai scris sau am mai spus lucrurile astea prin diverse locuri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *