Am ajuns inaintea site-ului…

…la Infosport.ro, adica vineri. Ar fi trebuit sa se lanseze la sfarsitul lui noiembrie, dar s-a amanat, probabil cu cateva zile sau saptamani. PR-urile Pro spun ca se va face, dar nu dau amanunte.

Stirea NewsIn:

Trustul Media Pro ataca media online cu profil sportiv

13 noiembrie 2006 15:20:01

Site-urile publicatiilor “Gazeta Sporturilor” si “Pro Sport” vor avea, in curand, un concurent, Infosport.ro, un proiect dezvoltat de divizia de internet a trustului Media Pro, care urmeaza sa se lanseze pana la finalul anului, potrivit unor surse din industria de media si publicitate.
Media Pro Interactiv (MPI), divizia de internet a grupului Media Pro, infiintata in vara acestui an, isi va creste portofoliul cu un site sportiv, www.infosport.ro , potrivit unor informatii vehiculate in industria de media si publicitate.

Media Pro a refuzat sa ofere detalii despre lansarea acestui proiect, dar a precizat ca este vorba despre o pagina web cu informatii din sport si ca este posibil sa existe si continut video. “In momentul de fata nu putem spune nimic, informatiile vor fi facute publice in urmatoarea perioada”, a declarat luni, pentru NewsIn, Maria Apostol, directorul de comunicare al Media Pro.
Conform informatiilor din piata, site-ul ar fi trebuit lansat pana la finalul lunii noiembrie, insa evenimentul a fost amanat cu aproximativ o luna.

Infosport.ro intra pe o piata dominata de site-uri precum Gsp.ro, Gsptv.ro si Prosport.ro, dar unde isi disputa bugete de publicitate si pagini web ca Stelisti.ro, Dinamovisti.ro, Rapidisti.ro (produse online dezvoltate de Gazeta Sporturilor) sau Spt.ro (varianta online a ziarului Sport Total, lansat in primavara anului trecut).

Ionut Oprea, directorul de comunicare al MPI, a refuzat sa faca orice fel de previziuni legate de incasarile din publicitate ale acestui produs.

Piata de publicitate online este estimata, neoficial, la circa cinci-sapte milioane de euro in 2006, ceea ce ar reprezenta aproximativ 2% din totalul bugetelor nete de publicitate preconizate sa fie investite in media romanesti in acest an (peste 300 de milioane de euro, net).
“Daca se muta si reclama video catre internet, piata de publicitate online va creste semnificativ, cu cel putin 25%”, a estimat Augustin Roman, directorul adjunct al Gazetei Sporturilor, pentru NewsIn.

Infosport.ro nu este primul proiect dezvoltat de MPI. Printre produsele lansate anterior de companie se numara site-urile filmelor “Daria, iubirea mea” si “Iubire ca-n filme”. “Ei au realizat solutia tehnica pentru Infosport.ro, dar partea de continut va veni din mai multe surse”, a precizat Maria Apostol de la Media Pro.

MPI a fost infiintata in luna iulie a acestui an, in urma reorganizarii afacerilor pe internet ale Media Pro.

Reporter Catalin Daniel Cocos
Editor Larisa Ghitulescu / Sandra Scarlat

In stirea asta mare mai e o stire mica: Larisa Ghitulescu, ex-Business Magazin, editeaza stiri de media la NewsIn. Scuzati rima. Cu i din i.

Post your thoughts