Adrian Sârbu dă interviuri. Mai nou

Sigur, ai putea fi tentat să zici că știrea care se poate extrage din interviul dat de Adrian Sârbu cehilor de la “Hospodářské noviny”, cotidian de business fondat în 1957, e că angajații din Praga l-au poreclit pe român Dracula. Dar asta-i doar o bârfă, cine vrea detalii le găsește în coada discuției postate chiar pe site-ul CME la linkul de mai sus. După mine, știrea e mai degrabă cea din titlu, dincolo de zicerile românului despre piața cehească, competitorul numit acolo Prima (deținut de MTG, spre deosebire de Prima noastră) și criză. După știrea mea, în România, Adrian Sârbu nu a oferit mai mult de trei interviuri: unu la un an de PRO TV, un altul la 10 ani și un al treilea rămas nepublicat, la o jurnalistă care a lucrat în zona de print. Ceea ce înseamnă că asistăm la o schimbare de strategie de comunicare, iar la capitolul “cauze” mă pot gândi la rigorile pe care le implică noua situație din CME, companie cu un acționariat consistent Time-Warner. Sârbu era oricum citat cu unu-două paragrafe în comunicatele de presă legate de raportările trimestriale, dar acum vorbim de comunicarea pe care GM-ul unei companii cu AGA și acționari trebuie să o aibă cu aceiași acționari, virtual vorbind mulți și mărunți.

Oricum, planurile pe care le anunță Sârbu în interviu sugerează că zvonurile despre debarcarea lui din fruntea CME sunt neavenite timp de cel puțin un an. O companie din clasa CME nu-și poate permite să îndoape piața și acționarii cu gogoși pentru ca după câteva săptămâni să anunțe o schimbare radicală de strategie. Iar o presupusă tranzacție prin care CME ar trece integral în mâna Time-Warner e o posibilitate mai îndepărtată. Mai ales că CME vine la pachet cu datorii considerabile la “cei care sug sângele lui Dracula”, vezi din nou interviul.

Enhanced by Zemanta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *