Adrian Sârbu dă interviuri. Mai nou

Sigur, ai putea fi tentat să zici că ştirea care se poate extrage din interviul dat de Adrian Sârbu cehilor de la “Hospodářské noviny”, cotidian de business fondat în 1957, e că angajaţii din Praga l-au poreclit pe român Dracula. Dar asta-i doar o bârfă, cine vrea detalii le găseşte în coada discuţiei postate chiar pe site-ul CME la linkul de mai sus. După mine, ştirea e mai degrabă cea din titlu, dincolo de zicerile românului despre piaţa cehească, competitorul numit acolo Prima (deţinut de MTG, spre deosebire de Prima noastră) şi criză. După ştirea mea, în România, Adrian Sârbu nu a oferit mai mult de trei interviuri: unu la un an de PRO TV, un altul la 10 ani şi un al treilea rămas nepublicat, la o jurnalistă care a lucrat în zona de print. Ceea ce înseamnă că asistăm la o schimbare de strategie de comunicare, iar la capitolul “cauze” mă pot gândi la rigorile pe care le implică noua situaţie din CME, companie cu un acţionariat consistent Time-Warner. Sârbu era oricum citat cu unu-două paragrafe în comunicatele de presă legate de raportările trimestriale, dar acum vorbim de comunicarea pe care GM-ul unei companii cu AGA şi acţionari trebuie să o aibă cu aceiaşi acţionari, virtual vorbind mulţi şi mărunţi.

Oricum, planurile pe care le anunţă Sârbu în interviu sugerează că zvonurile despre debarcarea lui din fruntea CME sunt neavenite timp de cel puţin un an. O companie din clasa CME nu-şi poate permite să îndoape piaţa şi acţionarii cu gogoşi pentru ca după câteva săptămâni să anunţe o schimbare radicală de strategie. Iar o presupusă tranzacţie prin care CME ar trece integral în mâna Time-Warner e o posibilitate mai îndepărtată. Mai ales că CME vine la pachet cu datorii considerabile la “cei care sug sângele lui Dracula”, vezi din nou interviul.

Enhanced by Zemanta

Post your thoughts