Adevărul e pe Facebook

Când am recepţionat ştirea, mi-a fost să nu fie o stângăcie din categoria “Dinozaurul Costel e ca totdeauna în avangarda tehnologiei depunând nişte ouă în Second Life, credincios mission statementului de strămoş al aeroplanului”, dar am intrat şi ce-am găsit e altceva. În principiu, ai putea obiecta la intrarea pe Facebook a unei chestii fără face, cum ar fi un ziar, un brand etc., dar cele două campanii (Minculescu, Portret de femeie) sunt în regulă şi arată că cine le-a băgat acolo înţelege la ce foloseşte toată şmecheria.

Să vedem cum se-mprieteneşte vulturul lăsat de Cristi Lipan pe frontispiciu cu codobaturile de pe site-ul mai sus amintit. Nu e standard, dar poate e business…

  1. kingquizz Reply

    Adevarul foloseste retelele de socializare pentru a-si dinamiza si mai mult portofoliul si pentru a strange o audienta on-line mai ridicata.

  2. writeman Reply

    e la moda asta cu contul corporate pe facebook. exista un personaj sasha de la ing care se infiltreaza prin listele de prieteni. e pur fictiv, sunt bannere cu el pe net. macar adevarul nu se ascunde dupa personaje din astea de south park. desi mi s-ar fi parut mai credibil sa-si faca un redactor cont si sa vorbeasca in numele ziarului. 😕 sau poate nu de credibilitate e vorba aici…

  3. Sandi Reply

    Primaria la care lucrez eu in UK are conturi pe tot ce se poate din W2.0, are peste 350 de urmaritori pe Tw (cu stiri si locuri de munca), cont, campanii si evenimente pe Facebook, etc, etc.

    Strategia este de a fi prezenti in tot ce e la moda pe web. Si chiar daca nu suntem activi, cel putin trebuie pescuit username-ul 🙂

    Asa incat nu ma mira deloc ca Adevarul sau altii intra pe Facebook sau Twitter. Ma intreb insa daca au facut evalaurea si managementul riscului 🙂

  4. Costin Reply

    Iulian, sper sa nu ma insel, insa vorbim de acelasi adevarul.ro care raportat in SATI 928.266 de unici neduplicati pe luna marite, da?

    Daca da, 200 nu-i vad. Nici tu, nici eu, nici nimeni, in nicio statistica. Deci m-as indoi sa fie un business :-).

  5. Iulian Comanescu Reply

    Costin: în sensul ăsta da. Dar în sensul în care e bine să fie pe Twitter şi în care au făcut altceva decât să-şi lege rss-ul de home page, o să fii de-acord cu mine. Om vedea cum evoluează şi Twitter-ul în general.

Post your thoughts